انواع سوله های صنعتی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
انواع سوله های صنعتی
نوشته شده در سه شنبه 8 مهر 1399
بازدید : 362
نویسنده : کاربر

سوله ها از نظر معماری و ساخت به انواع مختلفی تقسیم می شوند ، سوله های HSS یا قوسی ، سوله های UBM ، سوله های سبک و سوله های خرپایی مهمترین سوله هایی هستند که ساخته می شوند. هر یک از این سوله ها دارای روش ساخت ، مزایا و موقعیت های خاصی هستند که با توجه به نوع سوله و نیاز کارفرما و نوع منطقه ساخت سوله انتخاب می شوند.

 

انواع سوله های صنعتی

 

سوله های تک دهانه
سوله های دارای دو یا چند دهانه با ستون های مشترک
سوله دو روزنه
سوله های قوسی
سوله چند ضلعی

انواع سوله از نظر نوع کاربرد

 

سوله مرغداری
سوله گاو داری
سوله و سالن رستوران
سوله ورزشی
سوله سالن کنفرانس
سوله های آشیانه هواپیما
سوله ها برای انبار و نگهداری
سوله سردخانه
سوله کارگاه
سوله کارخانه

انواع سوله از نظر اندازه:

 

سوله  با مساحت 200 متر
سوله با مساحت 300 متر
سوله با مساحت 500 متر
سوله با مساحت 1000 متر
سوله به مساحت 2000 متر
سوله با مساحت 5000 متر

انواع سوله از نظر نوع ساخت

 

سوله خرپایی
سوله قوسی
سلول UBM
SSS HSS
سوله های سبک و مدرن

انواع سوله از نظر اتصالات

 

ساخت سوله با اتصالات اسکلتی پیچ و مهره
ساخت سوله با اتصالات اسکلت جوش داده شده

داستان سوله سازی و انواع آن

 

به عنوان یک تولید کننده ، احتمالاً از اهمیت داشتن فضای کار کافی آگاه هستید. نوسانات تقاضا می تواند نیاز شما به ظرفیت موقت افزایش یافته را فراهم کند که در آن می توانید به کار خود ادامه داده و نیازهای مشتریان خود را برآورده کنید.

انبارهای صنعتی گزینه انعطاف پذیر و قابل اعتمادی را برای افزودن ظرفیت موقتی به سایت تولیدی شما فراهم می کنند. آنها در صورت لزوم به شما اجازه می دهند عملیات خود را گسترش دهید تا تقاضای بیشتری را تأمین کنید. در اینجا برخی از انواع صنایع دستی رایج وجود دارد که باید برای تجارت خود در نظر بگیرید.

انبار کارخانه

 

محل کارخانه یکی از سازه های بسیار کارآمد برای حفظ عملیات تولید خود است. آنها ساختارهای جامد و جامدی هستند که می توانند در اشکال و اندازه های مختلف ساخته شوند. مونتاژ و جداسازی آنها نیز آسان است و به همان راحتی که به نظر می رسند راحت است.

انبار کارخانه با ساخت و ساز قوی ، کیفیت بالا و ویژگی های منحصر به فرد مشخص می شود. از سقف های سنگین گرفته تا رقابت با پریزهای برق ، این سایبان حاوی مواردی است که برای اطمینان از عدم سفارش مشتری از آن نیاز دارید.

سایبان سفارشی

 

آیا شما با محصولات منحصر به فردی که نیازهای خاصی دارند کار می کنید؟ سایبان های سفارشی را می توان متناسب با محیط عملیاتی خاص مورد نیاز شما طراحی کرد. به عنوان مثال ، ممکن است با محصولی کار کنید که به شرایط خاص دما و فشار نیاز دارد.

سایبان های سفارشی صنعتی می توانند به ویژگی های تبرید ، غلاف های فشار و سایر تجهیزات مجهز شوند که می توانید در محل از آنها استفاده کنید تا به طور منظم کار خود را ادامه دهید.

سقف پیش ساخته

 

با افزایش محبوبیت سازه های مدولار ، انبارهای صنعتی نیز از قلم نیفتاده اند. در حقیقت سایبان های صنعتی پیش ساخته را می توان کاملاً خارج از سایت ساخت و تحویل داد تا بتوانید آنها را به مقصد برسانید. این روند طراحی سازه ای را که نیازهای خاص آنها را برآورده کند برای سازندگان مشتاق آسان می کند.

بسته به سایت ، می توانید سایبان های پیش ساخته را با ابعاد بسیار دقیق و مواد با کیفیت طراحی کنید که نیاز به نگهداری کمتری دارند.

در این مقاله ما فقط می خواهیم انواع سوله ها و نام سوله ها را به شما معرفی کنیم. امیدوارم از مقاله انواع سوله های صنعتی و فلزی استفاده کرده باشید. در ادامه ما بهترین مطالب را به شما معرفی خواهیم کرد.




:: برچسب‌ها: سوله خرپایی , سوله سالن , خرید سوله , ساخت سوله ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: